Wednesday, August 25, 2010

Baju Raya


Bila la aku nak beli baju raya neh..

aku dari dulu mengharapkan akak2 aku.. mak2 aku belikan baju aku.. xpenah aku nak carik baju sendri..

sekang nih aku kene la carik baju Melayu aku.. aku rasa raya kali nih nak beli baju warna biru gelap sket.. then beli songkok baru..

citer pasal songkok neh, aku penah beli songkok masa aku 2nd year.. pastu bila aku 3rd year.. aku dah x buleh pkai langsung.. aku rasa kepala hotak aku expanding nearly 10%. Nak kata makin pandai, x der la plak.. cemtuh jer.

Nak g shopping dengan sapa aku tak tau... Sapa nak teman???

3 tembakan:

  1. Pacel ( August 27, 2010 at 4:51 AM )

    Ajaklah Acabond...Ke dah ada org nak ajak~Hehe

  2. Anwar Samad ( August 27, 2010 at 11:28 AM )

    sumorang balik kampung cmneeee~

  3. Anonymous ( August 31, 2010 at 1:16 AM )

    ehemm..mak2?banyak mak kauu..