Monday, March 29, 2010

kektus saya berbunga lagi






sebatang kektus aku dah berbunga.. cantik..

aku tunggu lebih dari 3 minggu untuk kektus nih bebunga..

dan akhirnya dia bebunga..

kektus nih, (dah banyak kali aku cakap), walaupun luarnya nampak kasar, tapi dalamnya lembut aja..

walaupun kektus nih buruk, tapi bila berbunga, cantiknya, tuhan aja yang tau.. kektus.. kektuss..


p/s; tq timah amek gambar kektus nih.. kalo ko nak bejayo, ikut mcm kektus~

4 tembakan:

  1. Mysterious Lady ( March 29, 2010 at 11:29 PM )

    keroll kektus ni ade kene gune tanah yg spesifik kene bli kt kedai ke? korek dpn umah je berhasil x?

  2. timah ( April 2, 2010 at 7:10 PM )

    hehehehehe,,,

  3. OoizzioO ( April 5, 2010 at 12:01 AM )

    pandai ko bela kektus
    berbunga2 hati skrg kan
    ehem!
    bahagia kot maknanya

  4. kemashady ( April 7, 2010 at 3:54 PM )

    cantik sgt!lagi2 kolor pink...