Sunday, February 21, 2010

P.A.N.A.S.


panas.. atau paneh.. kalo orang tuh rasa panas sebab pkai baju, orang kampung aku cakap, polak..

nih thermometer kat umah aku..

dulu aku punya la bosannya dok umah..
hari2 aku catat suhu umah aku..

dulu time blaja, besernya kalo waktu-waktu cemnih, aku dah stat moto g air terjun ke.. tak pun gi swimming pool..

nih air terjun kat jeram toi.. air dia TERamat sejuk..

tapi skang nih, dok umah pon best.. bilik mandi sebelah bilik aku jer..

3 tembakan:

  1. Anonymous ( February 21, 2010 at 8:24 PM )

    mmg pns pon seremban..aku mase kat umah b4 tdo mandi dlu..smpai cm2..tp 35 C mmg dasyat la..ptt la sgt pns.

  2. ~ain~ ( February 21, 2010 at 10:33 PM )

    35 suhu mesia skrg?? giler laaa...
    senang je baju nak kering..

  3. FannyTorres ( February 22, 2010 at 8:05 AM )

    dlu masa blaja,blik ko xde blik air?