Monday, May 17, 2010

Selamat Hari Guru


SELAMAT HARI GURU PADA SEMUA CIKGU DAN TENAGA PENGAJAR YANG PERNAH MENGAJAR SAYA APA-APA ILMU DI DUNIA INI...

entah kenapa pada malam hari guru, aku mimpi cikgu SAINS aku masa darjah lima di sekolah kebangsaan kuala pilah.. cikgu Norakidah.. aku rapat dengan cikgu nih... aku mimpi dia suruh aku belikan kek untuk semua kawan2 sekelas.. tapi dalam mimpi tuh aku tak jumpa kedai kek tuh, puas jalan dari satu kedai ke satu kedai.. sampai la aku terjaga..

pada hari sebelum tuh jugak aku jumpa cikgu bahasa melayu aku di KGV, cikgu Mazwin. Seronok bila dia masih ingat aku dan kawan2 aku kat sekolah dulu, walopon dah lebih 5 taun kami tinggalkan sekolah.

ilmu tak pernah habis ditimba selagi nyawa dikandung badan.. selagi tuh lah kita memerlukan mereka yang bernama GURU~

semoga semua cikgu-cikgu sihat selalu dan berjaya dalam hidup mereka..

terima kasih cikgu..


0 tembakan: