Saturday, January 16, 2010

Kektus saya (iii)


grafted cactus.. atas tuh aku tak tau apa nama dia.
tapi yang bwah tuh daripada jenis oppuntia.

stakat nih, ini jer grafted cactus yang menjadi


pergghhh... aku suka ati giler nehh.. pokok kektus aku yang aku kacuk dah menjadi. Dulu masa aku fom 1, aku try la nak kawinkan kektus nih, tapi ashek tak jadi jer. ntah kenapa. sebab teknik tak betol agaknya. so entah napa, dua minggu lepas, aku pegi la search kat google caner nak grafting cactus. so aku jumpa la beberapa website. dan ini sangat membantu. anyway, grafting cactus nih banyak kelebihan dia selain mempercepatkan pertubuhan kektus, dia akan menghasilkan kektus yang berkualiti dan bentuk yang unik. try la usha kat website kat SINI. kalo korang berminat dan perlukan tunjuk ajar, aku bleh jer bagi bimbingan dan nasihat yea.. ngehehehehehe..


skang dalam meja aku ader beberapa jenis kektus masih dalam proses ekspermen lagi untuk dikawinkan.. heharap, menjadilah..

3 tembakan:

  1. nombor 4 ( January 16, 2010 at 8:48 PM )

    xsia2 den toman ko buek bondo nh.hehe.

  2. OoizzioO ( January 17, 2010 at 1:34 AM )

    igt kaktus jer
    aku teringat fareez

    ehem3x...
    sesuatu sgt kan...

  3. Anwar Samad ( January 24, 2010 at 8:44 AM )

    dena- sapo soh kau toman den...

    izzi- apa salahnya teringat kat fareez.. dia dan kektus takda kene mengena..