Monday, August 17, 2009

Kombo Pear

Bunga api yang cantik..

Kombo pear.. atau convo fair, aper yang menarik kali neh? Aku rasa tak der apa pun yang menarik nak share, cuma minggu nih agak sibuk sikit memandangkan banyak menda datang serentak.. projek air taik, esemen HRM, ader show mime plak untuk convo dinner.. tapi segalanya da selesai da, kecuali projek air taik tuh, tak siap-siap lagi dek banyak sangat cengkemeneh nak dibuat..

Projek HRM, aku segrup dgn Fareez, dan Farah.. Segalanya berjalan lancar, naseb baik la aku sempat bwat walopun dah dekat nak last minet..

Bunga api neh pon cantekkk

PROJEK AIR TAIK aku neh aku tak tau la apa nak jadik.. da seminggu bwat procedure, tapi masih kelompong sana sini.. da seminggu turun naik opis supervisor aku.. tanya sana sini.. dan keharaman dan keprobleman turut menjelma sana sini.. (sebab salah aku laa~)..

"..Nih tak der kene mengena dengan posting kali neh, sajer jer nak
promote henpon baru.. hehehehe.. jangan marah yea auntie Rozie~.."

Ari petama kombo pear tuh, aku dan kengkawan aku membalun ayam golek 3 ekor.. makan la sampai nak terkuar daging ayam kat idung..

" Orang tamak selalu rugi.. kan da semput makan da.. "

Esoknya tuh, ader show mime. aku pon tak tau.. bagi aku, rasa biasa jer, tak der la teruk, tak der la cemerlang sangat.. aku rasa macam so~ so~ aja.. aku lagi prefer mime sebelum nih yang guna sound effect, tapi memandangkan direjek, tak jadi la.. paper pun, tiap mender yang berlaku, mesti ader hikmahnya kan?

"..Nih aper la jadah eh mamat neh~.."

dan last sekali untuk malam penutup kombo pear ni, aku gi jenjalan la dengan kengkawan aku.. aku dapat adiah~~ jeng jeng jeng~~

"Hai.. Nama caya cin chan.. caya budak baek.. pakai topi cebab gambut caya belum tumbuh.. hihihihi.. "

HAAA~~ walopon seumur hidup aku tak penah menyimpan, membeli dan memiliki mender alah nih, heharap famili aku tak gelakkan aku.. HAHAHAHAHAHA.. <-- gelakkan diri sendri pulak~

JANGAN MENMAIN SAMO TOK PANGLIMO YOOO!!! Den pon mudo laie~

10 tembakan:

  1. timah ( August 17, 2009 at 1:10 PM )

    ehh..bagi den yola patung tuu.

  2. Kaloi ( August 17, 2009 at 10:11 PM )

    ugly toad : no comment~

    timah : tak pek dooo~ patung kau da sebakul.. den nyo lak kau nak tuntut..

  3. syik s. ( August 18, 2009 at 7:45 PM )

    tapi kenapa pipi cin can tu da kerepot? dia da tua dan rambut dia da gugur kan? tu sebab dia pakai tooopii!

  4. timah ( August 18, 2009 at 8:32 PM )

    ehh..patung den baru 2..adik-beradik ko yang lelaen je yg banyak patung..

  5. izzahsamad ( August 19, 2009 at 2:50 PM )

    yg plg bnyk patung, den dgn dekna~~kami kan mude lagi~ahaks!hehe

    smbg komen lg~

    sapo bg patung kek kau nih, kers?tau plak deh kogomaran kau~keke suhla bolikan latest dik cerdas skali alang2 tuh~~ehehe

    als~
    elok boto mato ko pandang pipi cincan tuh~~nampak yo kerepot eh~~

    tims~
    ko bule yo kot nak pinjam patung kitorang tuh dik~xdo salah eh doh!

  6. timah ( August 19, 2009 at 8:30 PM )

    ija.

    hehehe..den ko nak pinjam den buek ghoto sendiri yoo~~kekeke..


    aah kan..den x tanyo lak kek abang..sapo bg patung shin chan tuh?

  7. Anonymous ( August 20, 2009 at 10:53 AM )

    kerol..hp baru ke?nokia kn?model pe 2?

  8. syik s. ( August 20, 2009 at 9:48 PM )

    kerul menyonyapkan diri tando eh ado chicks lagi kaseyy dio!

  9. Kaloi ( August 21, 2009 at 12:34 AM )

    haish... tak habeh2..

    tumah, uglytoad, izzah, kemashady, syik s.

    kawan den kasik.. pompwan.. pueh ati?

  10. timah ( August 22, 2009 at 1:41 AM )

    namo den da betuka jadi tumah..sodeyh botul hati denn..