Friday, August 21, 2009

Minggu akhir sebelum Ramadhan

Piala yang menjadi rebutan semua

Minggu neh bizi yang teramat sangat. Aper pun minggu neh, adalah minggu cabaran.. cabaran dengan macam-macam task, cabaran dengan perasaan yang perasan. Ada projek final year nak kene selesaikan, assignment, teater, dan teater.. naseb baik tader awek lagi.. kalo tak~~

Kelas urban utilities yang best.. neh gambar classmate aku neyh.. khusyuk
dengar ceramah dari lecturer.. (aku lak sibuk amek gambar)


Persembahan Nashid sempena Marsya IW 2009..
aku tengok ari rabu..


Projek aku macam biasa la, bergelumang dengan air taik.. seminggu neh, aku bwat keje sorang-sorang ajer. Supervisor aku expect aku ada sorang lagi yang akan membantu aku. Tapi.. hurmm tak per la.. Result experiment, tak memberangsangkan.. cuma penat ajer dapat.. aku da berusaha sebaik mungkin da.. tapi nak wat caner.. nama pon projek taik.. taik la yang dapat agaknya.. (tunggu nak kene marah la pasneh.. GET READY!!!!)

Paling kiri Dr Shamsul, Cik Mat, dan yang tak nampak muka tuh
entah sapa..
pondan kot..

Ada pertandingan teater yang dianjurkan oleh grup teater kitorang.. ader 4 cerita dipentaskan.. Dan aku belakon watak sampingan dalam salah satu teater tuh.. tapi aku da menghancurkan seluruh show tuh, sebab aku tak hapal skrip.. Aku SANGAT malu sebenarnya. Tapi aku dapat anugerah la plak.. PELIK.. Syukur ajer la, sebab da ader orang nak kasik.. Terima kasih yea Encik Mohammad, selaku main sponser. Aper pun aku mintak maaf la yea kengkawan.. aku da menghancurkan cerita korang sumer.. nak terjun bangunan pon tak dapat selesaikan aper aper masalah...

Hadiah daripada kategori orang paling teruk berlakon..
neh kurma neh agaknya nak mintak
aku bersihkan ati agaknya..



Makan banyak betol bebudak nehhh~

Kepada famili tercinta...

den bona eh nak balik nia ha.. tapi dek beseghabut eh kojo tak selosai.. den kono la pospon dulu.. minggu dopan ado cuti medeka, kok takdo aral melintang, den balik.. jangan ghindu bona kek den...

Akhir sekali aku nak kasik pantun segera yang hampeh, hehehehe..

Gajah apreka kulit eh golap,
Badan eh bosa, pandai beghonang,
Mintak ampun dan mintak maap,
Silap yang lopeh jangan dikonang.

Selamat Beposo!

5 tembakan:

  1. Anonymous ( August 21, 2009 at 11:29 PM )

    Tengah tension tengoklah Shin Chan,
    Spongebob Squarepants pun boleh ja layan,
    Terkasar terasa ketika berkawan,
    Kemaafan dipinta harap diampunkan..

    Isk pelik la pulak pantun ni... tapi apa2 pun... semoga msg pantun ni tercapai... mohon maaf atas salah silap sempena Ramadhan ni...

    P/s:aku memang kagum la ngan pantun ko buat... ko ni mcm2 bakat ada...

    -FizFai-

  2. Kaloi ( August 21, 2009 at 11:41 PM )

    HAHAHAHAHA.. time kasih FizFai.. mendalam betul pembayang pamtun ko neh... hahahaha..

    pantun aku neh pantun hampeh.. kalo buat main2 bleh la.. kalo nak bertanding, gerenti kene disqualify.. kalo nak tau, AinBahau tuh partner group pantun aku masa kat sekolah dulu.. hahahahahaha

  3. timah ( August 23, 2009 at 2:24 PM )

    pa cakap..
    nanti ekau balik,dio nak masak gulai daging ko sup daging..camtu la~~


    kitrang menanti kepulangan kau!!hwaiting!!!

  4. syik s. ( August 23, 2009 at 5:52 PM )

    tapi pepehal arinih kitowang dapek belasah itik gulai..insya Allah...

  5. Kaloi ( August 23, 2009 at 5:55 PM )

    hampeh ehhh.. kok yo pon tuksah la nak ekshen dgn den!!!! WARRRGGGHHH!!!! TOLONGGGG!!!!!!!!!!