Thursday, October 15, 2009

Mereka Hebat


Ari nih aku nak share satu menda yang aku suka.. aku minat...

Dari dulu sampai skang nih, aku memang suka diorang nih, sangat menarik.. hebat, puas.. bagus...

Siapa diorang? Namanya aku rasa korang tau kot. Diorang nih memang menjadi kegilaan ramai orang.. Sebab? sebab bakat yang diorang ada..

Kalo Korang nak tau lebey lanjut.. Jejooooomm~~

....

....

....

....

....





Johnny Depp - Pirate - perangai dia dalam cerita nih
macam haram jadah.. dia memang gila, dan memang menghiburkan.


Johnny Depp - Willy Wonka - Kau memang best dlm citer nih..
dia nih best, menghiburkan dan psiko... gigi ko memang cantik!


Johny Lever - Semua lakonan dia best. aku ashek
tergelak bila dia bwat muka


Jack Black - dia neh kalo berlakon, kaya dengan expression muka.
Badan dia sangat aktif bila berlakon. dia guna semua
ruang yang ada bila berinteraksi.


Aku paling suka dia nih.. Mr Carrie. Dia aktif.


Aku rasa aku da tengok cerita the Grinch nih
BERPULUH kali da kat rumah..

Kaya dengan facial expression, gilo, sangat menarik..
Aper pon Jim Carey mmg the Best!


Cita-cita aku bukan nak jadi pelakon.. jangan salah paham, tapi aku minat dgn depa semua nih.. lagipon ramai lagi pelakon yang aku minat, tapi x sempat nak carik gambar diorang.. kononnya bizi la..

paper pon jom tengok teater best kat kl sabtu dan ahad nih kat

TAMAN BUDAYA KUALA LUMPUR

aku berlakon dalam Teater Asylum. paper, tekan la click kat bawah tuh...


Doakan kejayaan teater aku nih..

X : kau daripada bwat post yang tak tentu arah nih, baik kau concentrate kat report kau..
Y : ala.. aku pon nak rilek-rilek gak.. sambil menulis.. aku tak men game, aku bwat la blog..
X : Sukati ko la...


4 tembakan:

  1. Mysterious Lady ( October 15, 2009 at 8:44 PM )

    betul3

  2. syik s. ( October 15, 2009 at 10:21 PM )

    jim carrey laa bukan john!

  3. Kaloi ( October 15, 2009 at 11:47 PM )

    da botolkan.. hehehehe

  4. Kaloi ( October 16, 2009 at 1:04 AM )

    uglytoad.. aku tau ko nak aku puji ko kan.. yea la.. ko mimer terhebat kat utp.. patut la nak masuk star serch.. kalo masuk, gerenti menang besar..