Monday, October 26, 2009

Barang Baek

Inisiatif menulis post kali nih terhasil daripada blog kerepektempe yang rangup. aku pon kene ada kenangan yang patut aku abadikan bersama-sama dengan blog nih..

Sebelum sampai ke point tuh.. aku nak cerita mengikut aturannya..

nih gambar pertama ditangkap dengan camera Sony W290
(nampak farid tengah bizi bwat keje, zik datang
melawat
dan jay tengah tido petang)


nih gambar tapak kaki mashin.. dia tengah lepak atas katil aku.

nih budak jawa yang kutip utang kat bilik aku

nih kaki aku.. masa tuh aku nak beli nasik untuk dinner

ini la menda yang nak ditunjukkan sebenarnya... hehehe..
semoga menjadi kenangan masa tua esok (da tua pon da..)
-click la untuk tengok dgn jelas-
nih link untuk ke sokabar

Kami daripada warga Senapang Patah
mengucapkan selamat
datang kepada DSC W290,
anda telah menjadi camera rasmi bagi blog ini.


Selamat menjalankan tugas!

9 tembakan:

  1. Jorji ( October 26, 2009 at 4:31 PM )

    handal!

  2. timah!! ( October 26, 2009 at 5:01 PM )

    ko boli kamera baru ko bang?

  3. ijabest ( October 26, 2009 at 5:40 PM )

    jadi kamera lame bagi ke den yo?ahaks!
    tahniah masuk paper lg~ehehe

    tahniah utk team ko jugak~

    tahniah boli kamera baru~

  4. ijabest ( October 26, 2009 at 5:41 PM )

    den lg ni~

    link ko bagi tu, x boto~poie edit balik!

  5. Kaloi ( October 26, 2009 at 8:22 PM )

    j - mokasih la

    tmah - aah

    ija - kamera lamo da rosak.. timokasih sobab datang ari tuh.. den da botolkan link tuh da...

  6. Anonymous ( October 27, 2009 at 8:39 AM )

    wah2...masuk paper 2...canggih..ahha..
    tahniah kerol..ko mmg berbakat abes..kagum aku..

  7. k e r e p e k t e m p e ( October 28, 2009 at 7:59 AM )

    tidakkkk ko letak gamba aku yg tuh???
    aku tak sikat rambut kot~

  8. Anwar Samad ( October 28, 2009 at 4:26 PM )

    kema - ko poi kek labels, part paling ateh n kiri blog den, ado leman tunggal tuh..

    kerepek - ko penah sikat rambut ke dewasa nih?

  9. syik s. ( November 1, 2009 at 2:11 AM )

    wei...kuk tak sobab muntak seplastik den pun join...sib baik den muntah dulu kuk tak den steal the spotlight le time tuh!