Friday, October 2, 2009

Orang Gila di MPH!


Ai nih ari show.. show yang besar ertinya pada aku.. kerana banyak sebab.. walopon banyk pekara yang kurang sedap berlaku sepanjang semester neh.. hal melibatkan hati dan perasaan, melibatkan pelajaran dan macam-macam lagi.. aku rasa nih cuma cabaran dalam hidup..yang perlu di-enjoy~


"Skang aku minum menda alah nih.. rasanya bleh tahan..
bagi aku teh nih rasanya lembut sikit.."


Aper pon, sem nih, sebagai sem terakhir, akan aku hirup seperti menghirup teh sabah yang baru aku beli kat Halida kelmarin. Akan aku selami seperti menyelam kat swimmingpool UTP. Hidup memang penuh cabaran. Kalo masa study nih, memang nih la cabarannya.


"Jadi saintis memang memerlukan cabaran..
nih gambar masa aku amek PhD kat University of Rembau.. "


Sebab aku penah kerja dulu, cabaran dia lain... tak sama dengan skarang.. skarang nih moderate levelnya lagi.. kalo time keje.. gugur rambut kau.. Nasib bek skang nih aku da lain sket.. up sikit dari dulu... sebab aku ader supporter sulit.. hehehehe...

"Aper yang dapat kau dapat masa belajar kat utp nih?
Kalo ko ashek nak kera sumbang aja.. tak guna gak..
kengkawan la jadi teman berhibur.."


Anyway.. sebagai seorang pelajar, aku harap segalanya dipermudahkan Allah..
Aper pon..


SAKSIKAN GENG ORANG GILA di MPH, UTP MALAM INI~
2 & 3 October
ASYLUM 9.00 Malam




"aku bukan aja bleh blakon teater, tapi blakon men gitar gak.."

7 tembakan:

  1. Mysterious Lady ( October 2, 2009 at 6:16 PM )

    memang teringin nak tengok ko berlakon kerol! 18hb tu kalo dorg nk buat rombongan aku nk turut serta

  2. whatsername ( October 2, 2009 at 6:56 PM )

    good luck!!

  3. ~ain~ ( October 3, 2009 at 6:48 AM )

    nk tgk jugak! aku tahu kerol berbakat! hehehe..

  4. Anonymous ( October 4, 2009 at 12:23 AM )

    sharul..klu ko nk g..aku pn nk gak.. kte g same ..

  5. Anonymous ( October 4, 2009 at 10:24 PM )

    ahahaha..gmbr amik phd kt univ of rembau xleh bla!!!! _zowa

  6. Anwar Samad ( October 5, 2009 at 7:10 AM )

    gadis misteri - jom la datang..

    whatsername - terima kasih bebanyak..

    ain - ain.. ko da kat mencester baru nak tgk yea? ari tuh 3 bas dari uitm penang dtg tgk show aku tau..

    kema - ajak la kengkawan skali kema oi..

    zowa - wa.. kau ko sesonang dtg la yo~ hehehehehe

  7. timah ( October 5, 2009 at 8:40 PM )

    university of rembau..?ahahaha!!