Saturday, November 28, 2009

Gundam 30th Anniversary


Dari Tronoh ke Seremban.. aku singgah ke KualaLumpur untuk satu misi. Tapi aku tertarik pada satu pameran robot-robot yang menjadi kegilan kawan-kawan aku.. jadi aku pon snap la beberapa keping gambar..

Seronok bila amek gambar jer.. nak beli.. huh!.. tarak mauuu~

AKU TAK TAU NAMA SPECIFIK MENATANG2 NEH..

















Ini Gundam gergasi.. tinggi dia lagi tinggi dari kawan aku...



Aku rasa nih pertandingan la.. dan pameran nih diadakan kat Plaza Sungei Wang pada Khamis lepas.. Dan ader banyak gundam dijual kat sini.. Pada Nik dan Jay (housemate aku), nasib baik korang tak datang sini.. kalo tak. habes dwet korang beli gundam.. Ngaghahahahaha..



5 tembakan:

  1. Half ( November 28, 2009 at 4:43 PM )

    woooooooooo
    awat tak bagitau~~
    dem...
    arghh.. pameran ni smpi bile nuar?

  2. Anwar Samad ( November 28, 2009 at 9:19 PM )

    tak tau la half.. kopn minat gak ker? hehehehehehe...

  3. Half ( November 28, 2009 at 9:47 PM )

    ko tak nampak yg bertengek kat atas TV aku ari raya ari tu?

  4. k e r e p e k t e m p e ( November 28, 2009 at 11:26 PM )

    aku suka tengok tapi mahal sgtla nak beli...

  5. Anonymous ( November 29, 2009 at 9:11 AM )

    half - tak perasan.. aku perasan kueh raya ajer..

    tempe - aah.. mahal.. aku pn tak mampu untuk beli menda tuh sbg bahan mainan..