Thursday, November 26, 2009

status IM yang terlarang..

status-status gtlak aku yang terlarang dalam masa seminggu;

"bosaannyyaa.."
"aku nak bwat aper neh!!!!"
"nak main game la.."
"apa aku nak bwat lepas nih?"
"nak gi jenjalan ipoh.. YEAYYY!!"

dan banyak lagi status yang mengatakan ko neh tersangat free.. sebab???



Status aku sebelum nih, "Paper dah habes!"
Pastuh dia balas.. "You tak anggap FYP tuh final paper ker"


Yeaaa.. sebab Supervisor FYP aku ader dalam list gtalk aku...

5 tembakan:

  1. farahayuni ( November 26, 2009 at 8:26 AM )

    pengajaran ayat:
    lecturer memang skema. :P

  2. Half ( November 27, 2009 at 4:16 PM )

    dan mulut die amat laser smpai leh tembus hati sesiapa yg mendengarnya.. hak3

    (eh doc xbace blog ko kan nuar?)
    (ouh ouh.. klu die bace.. die tak reti komen kan kan kan?)

  3. whatsername ( November 28, 2009 at 1:04 PM )

    farah ayuni juga seorang lecturer.tq

  4. Anwar Samad ( November 28, 2009 at 9:19 PM )

    farahayuni - tersangat.. bila diorang student.. diorang pn sama mcm kitorang gak kan?

    half - doc tak tau apa... jgn risau.. tuh sebab aku soh daus keluarkan blog aku dr list blog tts..

    whatsername - yea.. ko ader bg tau aku dulu..

  5. Anonymous ( December 2, 2009 at 4:29 PM )

    jelesnye ko d abes study...
    pasni ko keje la ke kerol??