Monday, December 14, 2009

Bye-bye Ipoh

aku rasa ari tuh adalah ari terakhir aku kat ipoh untuk taun nih. Aku gi antar skywalker ke ipoh.. untuk dibawa balik ke seremban.. korang tak kenal skywalker? huh.. aper la.. naseb baik aku ader gambar dia..

"..skywalker yang banyak menyumbang sepanjang
4tahun pembelajaran di UTP.
."

aku gi ke stesen Ipoh untuk antar skywalker.. dia naik kereta api.. mahal gak tiket dia.. lebey kurang RM80. tuh lebih murah berbanding antar naik pos malaysia. tapi kawan aku., jay dia antar moto balik terangganu pkai courier kat bagunan pos laju courier ipoh, betol-betol blakang pejabat pos ipoh tuh..

kalo korang nak tau.. kalo antar moto pkai poslaju, bleh guna student card, untuk dapat discount.. jadi gunakan student card anda sebaik-baiknya..

sempat lah aku gi amek2-amek gambar sekitar stesen tuh..

"Platfom keretapi Ipoh"


"..stesen keretapi Ipoh.."




"..pokok Ipoh, lambang pekan Ipoh.."


semoga jumpa lagi Ipoh.. tempat jatuh lagi dikenang...

p/s : timekasih farah aini sbb tumpangkan aku balik ke utp...

5 tembakan:

  1. Half ( December 14, 2009 at 7:49 PM )

    semoga kita berjumpa lagi nuar

  2. Anwar Samad ( December 14, 2009 at 7:55 PM )

    slamat berjumpa yea half~

  3. k e r e p e k t e m p e ( December 15, 2009 at 9:43 PM )

    semoga berjumpa bila2 aja..pintu bilik V3ET22 sentiasa terbuka

  4. Sachou ( January 2, 2010 at 4:16 PM )

    mmg ade pokok name ipoh ke? musykil aku..

  5. Anwar Samad ( January 10, 2010 at 4:11 PM )

    ada.. depan stesen ketapi tuh satu-satunya pokok ipoh yang tinggal kat sini.. sebelum nih banyak pokok ipoh kat sekitar ipoh.. sakng da nyk kene tebang.. tak silap diorang amek getah pokok nih.. tuh jer..