Wednesday, December 16, 2009

Selamat Berkahwin dan Berteater

Sabtu 19 oktober nih ader dua kejadian penting bagi beberapa orang kawan aku...

Aku mengucapkan selamat berkahwin kepada senior grup teater aku, Encik Lutfi Othman yang akan kawin sabtu nih.. dia nih baik hati dan kelakar orangnya.. seronok dapat berkwan dengan dia.. InsyaAllah saya datang.. tapi tak tau nak pegi sabtu ke, atau ahad..

Semoga Abang Lut bahagia sampai anak cucuuuu...

Punyala susah nak cari gambar dia nih.. walopon terkenal dia sentiasa merendah diri..


Aku jugak mengucapkan selamat berteater pada Ash dan Hisham yang akan bwat persembahan mime kat Kuala Kangsar pada malam sabtu tu.. Aku yakin korang boleh bwat yang terbaik dan cemerlang.. mintak maaf la, mungkin aku tak dapat datang, lagipun.. ari tuh da tengok korang berlatih seminggu.. cukup la kan? Ash pon da muak tengok muka aku.. Jadi akhir kata pada mereka..

FEEL THE FORCE AND GOOD LUCK!
















Ash dan Hisham akan beraksi di Kuala Kangsar pada sabtu ini..

0 tembakan: